
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
Kas yra Šilutės socialinių paslaugų centras?

Šilutės socialinių paslaugų centrą
šiame tekste vadinsime Centru.
Centras yra savivaldybės įstaiga.
Centras padeda žmonėms.

Centre dirba darbuotojai, kurie rūpinasi:
- Šeimomis
- Senais žmonėmis
- Negalią turinčiais žmonėmis
- Žmonėmis kurie neturi kur gyventi
- Žmonėmis kurie neturi kur nakvoti
Į Centrą galima kreiptis kai:
- reikia pagalbos namuose
- reikia pagalbos prižiūrint vaikus.
- neturit kur gyventi ar nakvoti.
- reikia techninių pagalbos priemonių.
KOKS MŪSŲ ADRESAS?
Tulpių g. 10, Šilutėje.
Centro telefono numeris yra +370 441 53 014.
Centrui galima rašyti elektroninį laišką.
Centro elektroninio laiško adresas yra info@silutesspc.lt

Centras dirba:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį
nuo 8 valandos iki 17 valandos
- penktadienį
nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių
Dieną prieš šventę Centras dirba 1 valanda trumpiau.
Kokią informaciją galiu rasti Centro interneto puslapyje?
Informacija sudėta į skirtingus skyrius.
Interneto puslapyje yra daug skyrių.
Čia yra ne visi skyriai, bet patys svarbiausi.
Skyriuje „Naujienos“ yra informacija apie Globos namų naujienas, renginius, įvykius.
Skyriuje „Struktūra ir kontaktinė informacija“ yra informacija apie tai, kokie žmonės ir ką žmonės dirba Globos namuose. Čia yra parašyti Globos namų darbuotojų vardai ir pavardės, telefono numeriai.